Dit onderdeel is vooral bedoeld voor de eigen organisatie (bijvoorbeeld vestigingen en afdelingen). Voor externe bedrijven, bijvoorbeeld leveranciers, klanten en samenwerkende bedrijven, is de module Andere bedrijven beschikbaar.
Uw eigen organisatie wordt aangemaakt bij de implementatie van SOFOS 360® voor uw bedrijf. Om uw SOFOS 360® oplossing te personaliseren kunt u uw logo toevoegen en een aantal algemene zaken als bedrijfsonderdelen, medewerkers enzovoorts toevoegen. U kunt er ook voor kiezen om zelf uw eigen organisatie in te voeren bij het eerste gebruik. Hiervoor volgt u de uitleg Organisatie aanmaken of aanpassen.
- Tabblad Organisatie
Voor het wijzigen van de organisatiegegevens, klik op het -icoon boven aan het scherm. U kunt nu de bedrijfsgegevens wijzigen. De nieuwe invoer bevestigt u met Opslaan. De eigen (hoofd-)organisatie kunt u niet verwijderen.
- Tabblad Bedrijfsonderdeel
Een bedrijfsonderdeel is een afdeling, vestiging etc. Voor het aanmaken, wijzigen of verwijderen van een bedrijfsonderdeel, klik op het -icoon boven aan het scherm. Voor een gedetailleerde instructie, zie Bedrijfsonderdelen .
- Tabblad Medewerkers
U kunt in dit tabblad geen medewerkers toevoegen, wijzigen of verwijderen. Dit kunt u in de module Medewerker invoeren doen. Wel kunt u een overzicht exporteren en aangeven of u alleen de actieve of alle medewerkers wilt tonen.

- Tabblad Ruimtes
In dit tabblad ziet u de ruimtes die gekoppeld zijn aan de organisatie. U kunt in dit tabblad geen ruimtes toevoegen, wijzigen of verwijderen; dit kunt u in het onderdeel Ruimtes invoeren doen. Wel kunt u een overzicht exporteren en aangeven of u alleen de actieve of alle medewerkers wilt tonen.

- Tabblad Telefoonnummers
In dit tabblad ziet u de telefoonnummers die gekoppeld zijn aan de organisatie. U kunt in dit tabblad geen telefoonnummers toevoegen, wijzigen of verwijderen, wel kunt u een overzicht exporteren.

- Tabblad Adressen
In deze module ziet u de adressen die gekoppeld zijn aan uw organisatie. U kunt U kunt in deze module adressen toevoegen, wijzigen of verwijderen, en u kunt een overzicht exporteren.

- Tabblad Procesadministratie
In deze module ziet u de vastgelegde procesadministratie(s) van de organisatie. U kunt U kunt in deze module geen procesadministratie toevoegen, wijzigen of verwijderen, wel kunt u een overzicht exporteren.

- Tabblad Documenten
Als deze niet zichtbaar is in uw scherm, klik dan op het pijltje naar rechts om dit tabblad te zien.
In deze module ziet u de vastgelegde procesadministratie(s) van de organisatie. U kunt in deze module geen procesadministratie toevoegen, wijzigen of verwijderen, wel kunt u een overzicht exporteren.
